LUXURY DIAMOND BOUTIQUE
1.Zwrot towaru w sklepie internetowym:
a) Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. nr 22 poz. 271 z późn. Zm.) możesz w terminie 14 dni po zakupie biżuterii odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny, a My po zwrocie biżuterii w ciągu 14 dni zwrócimy Ci koszty zakupu (w tym koszt przesyłki).
b) Koszt związany ze zwrotem towaru, tzn. koszt odesłania towaru itd. ponosi konsument, dlatego prosimy o w miarę rozważne zakupy.
c) Towar może być odpakowany, wstępnie sprawdzony, ale nie może być używany.
(wstępnie sprawdzony – kierujemy się tym, tak jak dokonujemy zakupy w sklepie stacjonarnym z biżuterią)
2. Zwrot towaru:
a) Aby odstąpić od umowy sprzedaży musisz złożyć oświadczenie o odstąpieniu umowy (znajduje się na samym dole wzór formularzu)
b) Oświadczenie o odstąpieniu od umowy prosimy wysłać na adres email: diamenty@jarczewska.pl
c) Nie przyjmujemy zwrotu biżuterii, która jest:
– towarem wyprodukowanym według specyfikacji konsumenta lub wyraźnie zindywidualizowanym, na przykład biżuteria z wygrawerowaniem lub inne indywidualne zamówienia pod życzenie klienta.
d)Wszelkie zwroty towaru, które nie mają wady fizycznej z Naszej winy – zwrot kosztów leży po stronie Konsumenta.
e) Sprzedawca wstrzymuje się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania zwrotu towaru i jego ekspertyzy autentyczności. Ekspertyza autentyczności jest przeprowadzana w siedzibie Luxury Diamond Boutique, na jego koszt, i nie może trwać dłużej niż 14 dni od daty dostarczenia zwrotu.
Zwrot towaru prosimy kierować bezpośrednio na nasz adres sklepu stacjonarnego:
LUXURY DIAMOND BOUTIQUE KAMILA JARCZEWSKA
Węglarska ¼
Gdańsk 80-334
Prosimy i zalecamy o zwrot w postaci dostawy kurierskiej. W przypadku wysyłki Pocztą Polską, prosimy o wybór przesyłki rejestrowanej, która ma możliwość śledzenie paczki.
Nie przyjmujemy zwrotów wysłanych za pobraniem ani przesyłek nadanych do paczkomatu.
Dokładamy wszelkich starań, by nasza biżuteria była najwyższej jakości, jednak w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń, istnieje możliwość zareklamowania zakupionego produktu. W celu złożenia reklamacji należy wypełnić formularz reklamacyjny dostępny pod adresem:
Do wypełnionego formularza reklamacyjnego należy dołączyć dowód zakupu (wyciąg z konta lub paragon)
3.Zalecamy, aby przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera sprawdzanie stanu opakowania jak i zawartości. W przypadku, gdy opakowanie nosi ślady uszkodzenia takie jak: zerwane taśmy, zgniecione pudełko lub uszkodzone – zalecamy odmówić przyjęcia przesyłki i w obecności kuriera albo listonosza sporządzić protokół szkody i natychmiast skontaktować się ze Sprzedawcą.
4. Zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (Dz. U. Nr 141 poz. 1176 z póź. Zm.) Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową. Jeżeli Klient po otrzymaniu przesyłki z biżuterią znajdzie w nim wady powinien odesłać go w ciągu 14 dni przesyłką pocztową (Prosimy o niewysyłanie za pomocą listu) na adres: Luxury Diamond Boutique, Węglarska 1 80-834 Gdańsk z dopiskiem „Reklamacja” wraz z dołączonym i wypełnionym oświadczeniem reklamacji.
Oświadczenie znajduję się na dole tej strony.
W oświadczeniu powinno znajdować się opis reklamowanej cechy produktu oraz żądania Klienta.
Klient może żądać: naprawy towaru, nowego pełnowartościowego towaru, obniżenia ceny produktu lub zwrot pieniędzy.
4. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od ich otrzymania.
5. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy oraz ryzyko związane z jego transportem.
6. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż zgodny z przeznaczeniem. Wyroby nowe, używane po zakupie, nie podlegają zwrotowi.
7. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli przedmiotem umowy jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana lub zmieniona według specyfkacji Konsumenta (np. po zmianie rozmiaru) lub wykonywana czy zmieniana na zamówienie, która służy zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
8. 3. Klient może skorzystać ze wzoru ogólnego formularza odstąpienia od umowy lub ogólnego formularza zwrotów.